خبرگذاری گوناگون پایش ویژه باندهای فرکانسی در پایانه‌های مرزی برای حفظ پایداری ارتباطات زائران - خبرگزاری گوناگون


معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از استقرار اکیپ‌های تخصصی برای پایش ویژه رادیویی و ارتباطی باندهای فرکانسی پایانه‌های مرزی تا بازگشت همه زائران از کربلای معلی خبر داد.

پایش ویژه باندهای فرکانسی در پایانه‌های مرزی برای حفظ پایداری ارتباطات زائران

به گزارش گوناگون از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، «همایون علی حسینی» معاون توسعه و مدیریت سازمان رگولاتوری که به همراه تنی چند از مدیران ارشد این سازمان به استان خوزستان سفر کرده بود، در پایان بازدید از پایانه های شلمچه و چذابه گفت: به منظور نظارت بر عملکرد اپراتورها و بهبود وضعیت ارتباطی در زمان برگزاری پیاده‌روی اربعین، از ابتدای سال جاری جلسات متعددی با نمایندگان دستگاه‌های مرتبط، مدیران کل ICT مناطق مرزی و اپراتورها برگزار شد.

وی افزود: به منظور بررسی و رفع سریع تداخلات احتمالی باندهای فرکانسی در مسیرها و پایانه‌های مرزی، با استقرار اکیپ‌های پایش رادیویی و ارتباطی این باندها تا بازگشت زائران از کربلای معلی به صورت ویژه پایش می‌شوند.

علی حسینی با اشاره به حضور مستمر نمایندگان فنی در جلسات کمیته اربعین خوزستان، ایلام و پایانه‌های مرزی، افزود: بررسی و نظارت بر فروش سیمکارت اپراتورهای داخلی و خارجی در پایانه‌ها و مبادی مرزی یکی دیگر از اقدامات انجام شده در منطقه جنوب غرب به شمار می‌رود.

در پایان، مدیران ارشد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از خودرو پایش، مرکز جامع ارائه خدمات ارتباطی به زوار در پایانه شلمچه، سایت‌های پرتابل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و موکب های آنان بازدید به عمل آوردند و خواهان مستندسازی اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط متولیان مربوطه به منظور بهره مندی و شناسایی نقاط و ضعف و قوت شدند.

بنابر این گزارش، روز گذشته تیمی تخصصی متشکل از علی حسینی نماینده ستاد اربعین وزارت ارتباطات و تعدادی از مدیران ارشد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به منظور بررسی وضعیت ارتباطی پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه به استان خوزستان سفر کردند.

در بازدیدهای صورت گرفته این تیم تخصصی، مجید حقی معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، حمید خوانساری مدیرکل حراست رگولاتوری، علیرضا ملکی جهان مدیرکل منطقه جنوب غرب رگولاتوری و تنی چند از مدیران و اپراتورهای ثابت و سیار نیز حضور داشتند.





نرم افزار موبایل گوناگون

نرم افزار موبایل گوناگون

نرم افزار موبایل گوناگون

تلگرام خبر

به این پست امتیاز دهید.
دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 31 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.