خبرگذاری گوناگون فروش ۱۵۳۴ میلیارد تومان اموال تملیکی در مزایده ۲۶۴ - خبرگزاری گوناگون

فروش ۱۵۳۴ میلیارد تومان اموال تملیکی در مزایده ۲۶۴

به گزارش گوناگون و به نقل از شادا، سید عبدالمجید اجتهادی، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: در مزایده ۲۶۴ سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ۱,۵۳۸ میلیارد تومان کالا عرضه شده بود که شامل انواع کالا از جمله ماشین آلات راهسازی بود سال‌ها در گمرکات و بنادر نگهداری می‌شد و تعیین تکلیف نشده بود.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی خودروهای سواری و کالاهای دیگر از جمله حدود ۴۷۰ کیلو زعفران بود که به اتهام قاچاق به نفع دولت ضبط شده و در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار داده شد.

وی همچنین گفت که برخی از این کالاها به شرط صادرات فروخته شده است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: در این مزایده با بالاترین فروش سازمان اموال تملیکی در مزایده‌های فوق العاده مواجه بودیم به طوری که از این میزان ۸۱۷ میلیارد تومان از کالاها دارای پیشنهاد بوده و با رشد ۵۳ درصدی ۱,۲۵۴ میلیارد تومان از این کالاها به فروش رسید.

اجتهادی با اشاره به برگزاری مزایده‌های عادی و فوق‌العاده حتی تا دو بار در ماه در بعضی استان‌ها گفت: برنامه این است که تا سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ کلیه ماشین آلات راهسازی که در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار داده شده و خودروهایی که کالاهای رسوبی محسوب می‌شود تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/

به این پست امتیاز دهید.
دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 12 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها