خبرگذاری گوناگون عربستانی‌ها با تمام قوا به دنبال هافبک پی‌اس‌جی - خبرگزاری گوناگون

عربستانی‌ها با تمام قوا به دنبال هافبک پی‌اس‌جی

عربستانی‌ها با تمام قوا به دنبال هافبک پی‌اس‌جی

پایگاه خبری سینما فوتبال – مارکو وراتی هافبک پی اس جی شاید یکی از جدیدترین ستارگانی باشد که راهی فوتبال عربستان می شود.

به گزارش سینما فوتبال، بر اساس گزارش اکیپ، عربستانی ها نمایندگان خود را به پاریس فرستاده اند تا انتقال هافبک ایتالیایی به الهلال را رهایی کنند. در حقیقت همان افرادی که برای خرید مسی تلاش می کردند و با نیمار تماس گرفته بودند، حالا می خواهند هافبک ایتالیایی را به خدمت بگیرند.

پیشنهاد عربستانی ها برای وراتی خیلی جدی است هر چند که هنوز پیشنهاد دقیقی ارائه نشده است. وراتی به ترک پی اس جی فکر می کند. این هافبک در سال ۲۰۱۲ به پاریس آمد و حالا پس از یازده سال به دنبال چالش های جدیدی است. او در سال ۲۰۱۷ در یک قدمی پیوستن به بارسلونا قرار داشت اما پی اس جی جلوی انتقالش را گرفت.

وراتی تا ۲۰۲۶ با پی اس جی قرارداد دارد اما اتفاقات یک فصل اخیر باعث شده تا از شرایطش راضی نباشد چرا که با انتقادهای تندی از جانب هواداران مواجه شده است. البته پی اس جی به سادگی حاضر به جدایی او نمی شود چرا که دولت های قطر و عربستان رابطه خوبی ندارند و مالکان قطری پی اس جی نمی خواهند باعث تقویت لیگ عربستان شوند.

نمایندگان الهلال امیدوار هستند که نتیجه سفرشان، نهایی کردن انتقال وراتی باشد و یکی از بهترین و آماده ترین هافبک های سالهای اخیر فوتبال دنیا را به خدمت بگیرند.

۴۱۲۵

 

به این پست امتیاز دهید.
دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 26 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.