خبرگذاری گوناگون طرح‌های پیشنهادی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب بومی‌سازی می‌شود - خبرگزاری گوناگون

به گزارش روز شنبه گروه علم و آموزش گاناگان، سید حامد قریشی با یادآوری فرارسیدن سومین سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب گفت: باید تمام دستگاه‌ها، نهادها و اقشاری که مورد نظر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند، در خصوص اینکه در طول سه سال گذشته چه اقدامات و تلاش‌هایی برای تبلور این بیانیه و اجرای آن داشته‌اند، پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج فرهنگیان هم از این موضوع مستثنی نیست و جزو نهادهایی است که باید در این راستا پاسخگو باشد، افزود: مدیریت علمی بسیج فرهنگیان در زمینه عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب با تشکیل کارگروه‌هایی با همکاری دانشگاه جامع امام حسین (ع)، فرهنگیان بسیجی و معاونت علمی سازمان بسیج تلاش کردیم از طرح‌ها و ایده‌هایی که در راستای بیانیه گام دوم شکل گرفته است، حمایت عملی کنیم.

مدیر علمی پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان در تشریح وظایف کارگروه‌های تشکیل شده اظهار کرد: تحلیل و محوربندی بیانیه گام دوم و تشابه‌سازی ایده‌هایی که در این باب شکل می‌گیرد و همچنین نقش فرهنگیان در محقق کردن این طرح‌ها و ایده‌ها از جمله دستورکارهایی است که در کارگروه‌ها صورت می‌گیرد.

قریشی با بیان اینکه معلمان و فرهنگیان کشور به عنوان استوانه‌های علمی نظام اسلامی نقش اساسی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دارند، تصریح کرد: یقینا در این سه سال گذشته ایده‌های خوبی مطرح شده است که حاوی معیارهای اصیل انقلاب بوده و جایگاه اجرای آن هم در فضاهای آموزشی کشور از جمله مدارس و در بین دانش‌آموزان است بنابر این با همکاری معلمان و فرهنگیان بسیجی و به میدان آمدن این قشر فرهیخته می‌توان بیانیه گام دوم انقلاب را عملیاتی کرد.

مدیرعلمی پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان در پایان از حمایت قاطعانه این سازمان از طرح‌ها و ایده‌هایی خبر داد که می‌توانند در پیشبرد اهداف بیانیه گام دوم کمک کننده باشند.

به این پست امتیاز دهید.
دسته بندی : علمی آموزشی تاريخ : 30 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها