خبرگذاری گوناگون سیستم اطفا حریق گازی چیست و چگونه عمل می کند ؟ - خبرگزاری گوناگون

اطفا حریق همواره مسئله ای است که مورد توجه زیادی در هر شغل و حرفه ای می باشد. شرکت رایان اطفا با در اختیار داشتن پیش نیاز تمامی سیستم های اطفا حریق توانسته است همه گروه های حریق را پوشش دهد. سیستم اطفا حریق گازی یا آیروسل یکی از نوع اطفا می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

 

به گزارش گاناگان، سیستم اطفاء حریق گازی آیروسل برای تمامی گروه های حریق استفاده می شود. به دلیل حساسیت برخی از دستگاه ها به ماده های خاموش کننده، این سیستم با کمترین اثر کار اطفاء را انجام می دهد. جهت اطلاع از قیمت ها و دیتاشیت این محصول با کارشناسان شرکت رایان اطفا در ارتباط باشید. آیروسل ها در سایز و اندازه های مختلفی تولید می گردد و از لحاظ عملکردی به سه دسته حرارتی و الکتریکی و دستی تقسیم بندی می شود.

هنگام وقوع حریق، سنسور های این سیستم، حریق را تشخیص می دهند و عمل اطفا را بصورت اتوماتیک انجام می دهند. قیمت بالای آئروسل اطفای حریق ابن امکان را نمی دهد که برای تمامی مکان ها بتوان از آن بهره برد. عموما در اتاق سرور ها و برای اطفاء رک ها استفاده می شود. از معایب این سیستم می توان قابل شارژ نبودن آن دانست.

در ادامه در مورد آیروسل دستی که نوع کوچک آن می باشد صحبت خواهیم کرد. همانطور که از اسم آن مشخص است، به صورت دستی فعال می شود که برای این منظور می بایست انتهای این محصول را که قسمت زرد رنگ می باشد، جدا کنید و سپس به بالای آیروسل دستی بکشید. اصطحکاک به وجود آمده باعث فعال شدن این محصول خواهد شد.

شماره تماس جهت ارتباط با مشاوران رایان اطفا ۰۲۱۴۴۲۸۸۶۸۲ – ۰۹۱۲۰۳۱۵۳۴۹

برای خرید مطمئن و یا مشاوره ای بی نظیر در مورد تجهیزات ایمنی و آتش نشانی و یا  خدمت شارژ کپسول می توانید با شماره های شرکت رایان اطفا در ارتباط باشید. ۰۲۱۴۴۲۸۸۶۸۲  –  ۰۹۱۲۰۳۱۵۳۴۹

 

به این پست امتیاز دهید.
دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 13 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.