خبرگذاری گوناگون دستور وزیرعلوم به روسای دانشگاه‌ها برای تسهیل پذیرش دانشجوی مهمان - خبرگزاری گوناگون

به گزارش گروه علم و آموزش گاناگان محمد علی زلفی گل در بخشنامه ای که امروز شنبه منتشر شد، خطاب به روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی نوشت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر حضوری شدن آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و شرایط کنونی بیماری کرونا و نگرانی خانواده‌های دانشجویان و با هدف کاهش تراکم در خوابگاه‌های دانشجویی، ضروری است نسبت به مراتب زیر، اقدامات لازم معمول شود.

وزیر علوم بر اتخاذ تدابیر مقتضی در خصوص تسهیل میهمانی و حداکثر مساعدت با درخواست دانشجویان متقاضی در دوره‌های کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در چارچوب قوانین و مقررات در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری تاکید کره است.

براساس گزارش وزارت علوم، در بند دیگر این بخشنامه اتخاذ تدابیر مقتضی در خصوص اطلاع‌رسانی و ثبت درخواست‌ها در سامانه سجاد (شورای بررسی موارد خاص دانشگاهی) و رسیدگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن مد نظر قرار گرفته است.

بررسی و موافقت با میهمانی از دانشگاه محل تحصیل به دانشگاه محل سکونت دانشجویان مورد دیگری است که وزیر علوم به آن اشاره کرده است.

براساس این گزارش، زلفی گل در  از روسای دانشگاه ها و موسسات آموزشی دولتی و غیر دولتی خواسته است با تمدید میهمانی دانشجویان میهمان در دانشگاه ها موافقت کنند.

به این پست امتیاز دهید.
دسته بندی : علمی آموزشی تاريخ : 30 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها