خبرگذاری گوناگون دانشگاه فنی و حرفه‌ای پیشران در کسب و کارهای مهارتی باشد - خبرگزاری گوناگون

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش گاناگان، عرفان خسرویان روز شنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشکده دختران فنی و حرفه‌ای ولی عصر(عج)  با اشاره به اهداف و ماموریت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای  اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای پیشران در کسب و کارهای مهارتی است و ما باید این مجموعه عظیم دانشگاهی را متمایز از سایر دانشگاه‌ها قرار دهیم، زیرا دانشگاه فنی و حرفه‌ی در نقطه حرکت خود در نظام جامع مهارت و اشتغال قرار گرفته است و سایر دانشگاه‌ها در حوزه توسعه علم و فناوری هستند.  

خسرویان افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌بایست به دانشگاه حل مساله تبدیل شود، زیرا این دانشگاه علاوه‌ بر مأموریت ویژه، مهارت‌آفرینی را نیز عهده‌دار است.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ادامه به زحمات گسترده در راستای توسعه رشته‌های دانشگاه و با تاکید بر نوع و میزان فعالیت‌های مهارت‌محور درفصل جدید اشاره کرد.

وی ضمن تقدیر از رییس سابق دانشکده، نغمه فعال و ابلاغ حکم انتصاب سرپرست دانشکده ولیعصر(عج)، حجیه بسطامی، توجه بیشتر به امر آموزش‌های مهارتی و خدمت‌رسانی به دانشجویان را خواستار شد.  

به گزارش دانشگاه فنی و حرفه ای، ‌ حجیه بسطامی سرپرست دانشکده دختران فنی و حرفه ای ولی عصر(عج) نیز ضمن تشکر از حسن نظر و اعتماد دکتر خسرویان، برنامه های آتی خود را مطرح کرد و گفت: سرلوحه قرار دادن و توجه و تمرکز بر روی فعالیت های درآمدزا توسط دانشجویان با راه اندازی کارگاههای تولیدی در کنار گروه های آموزشی، تقویت روحیه خودباوری، جهادی و دین باوری و تمرکز بر فعالیت های فرهنگی تلاش جهت تقویت ارتباط با صنعت و استقرار واحد تحقیق و توسعه برای برخی از رشته های موجود، کیفی سازی و بروز رسانی رشته های تحصیلی موجود از اهداف و برنامه های خود اعلام کرد.

وی حرکت به سمت دانشگاه مهارت پرور، خلاق و کارآفرین و مزیت ساز، تجهیز کارگاهها و آزمایشگاه ها با جذب سرمایه از ارگان های متولی، تلاش جهت خلق سرمایه بر اساس امکانات و ریز ساخت های موجود و جذب سرمایه گذاری خیرین  را از دیگر برنامه های خود در این دانشکده بیان کرد.

در ادامه این مراسم سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن ادای احترام به دو شهید گمنام دانشکده، از امکانات و فضای دانشکده، کارگاه هنر (قلمزنی، طراحی و طلا و جواهر) و خوابگاه و سایر فضاهای آموزشی، فرهنگی و پژوهشی بازدید کرد.

به این پست امتیاز دهید.
دسته بندی : علمی آموزشی تاريخ : 30 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها