خبرگذاری گوناگون خدمات سوئیچ  یا ریموت ولوو xc90 - خبرگزاری گوناگون

یکی از کارهای تخصصی که برای امنیت خودروی ولوو xc90 انجام می دهند و بسیار مهم است ، ساخت سوئیچ ولوو xc90 است .خودروهای کیلس با استارت بدون کلید جز خودروهایی است که جذابیت زیادی دارند. در صورتی که سوئیچ و ریموت خودرو ولوو xc90  شما دچار هرگونه مشکلی شده است و نیاز به تراش تیغه ، کپی ریموت ، ساخت سوئیچ یدک xc90  ، تعریف و پروگرام ریموت و … دارد شما می توانید از خدمات مرکز تخصصی مهربانی استفاده کنید.

معرفی ولووXC90

این مدل زیبای شاسی بلند ولوو در سال ۲۰۱۵ طراحی شد. موتور آن ۴ سیلندر و ۱۶ سوپایه است و قدرت موتور آن به ۳۱۶ اسب بخار در ۵۷۰۰ دور دردقیقه میرسد. که بواسطه آن و البته با احتساب وزن خودرو که ۲۰۲۵ کیلوگرم است شتاب خودرو طی ۶٫۹ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ میرسد. حداکثر سرعت ولوو  Xc90، ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت است. درون این مدل از ولوو مانیتور رنگی با قابلیت لمسی قرار داده شده است ، اینها تنها بخشی کوچکی از اطلاعات و تجهیزات به کار گرفته شده در آن میباشد.

باز کردن درب ولوو XC90

در مواقع نادری پیش می آید که کلید خودرو را گم کرده باشید و یا اینکه کلید را در درون خودرو ولوو xc90 جا گذاشته و درب خودرو قفل شده باشد در اینگونه موارد باید با مرکز تخصصی ارتباط برقرار نموده تا آنها  با مراجعه به محل شما مشکل پیش آمده را رفع نمایند، چرا که این امر کاملا تخصصی میباشد و هر گونه اقدامی غیر از این موجب خسارتی بر دستان شما میشود.

کددهی وساخت سوئیچ ولوو XC90

برای اینکه از مشکلاتی که هنگام گم شدن سوئیچ خودرو رخ میدهد در امان بمانید بهترین کار، سفارش ساخت سوئیچ یدک ولوو xc90 از همان سوئیچ اصلی است اما از آنجایی که امروزه خودروهای لوکس همچون ولوو با پیچیدگی خاصی کددهی میشوند پس باید که از مراکز تخصصی و مجرب برای ساخت سوئیچ ولوو بهره ببرید چرا که در غیر این صورت میتواند منجربه اتفاقات سرسام آوری شود.

پروگرام ریموت ولوو XC90

اگر ریموت ولوو xc90 شما دچار مشکل شده باشد و به درستی عمل نکند یا اینکه اصلا عمل نکند و شما نیاز به ساخت ریموت ولوو xc90 دارید با مراجعه به مرکز تخصصی مراحل رفع مشکل انجام میشود . در پروگرام کردن خودروی ولوو xc90  ابتدا باید کلید ولووی کد خورده یا به اصطلاحی کلید اصلی به وسیله دستگاه مخصوص کپی شود که با استفاده از آنها و به بواسطه دستگاه های مدرن کد دهی جدیدی بر روی ریموت صورت میگیرد و ریموت از نو برای شما کار میکند پروگرام کردن به دلیل امنیت ولوو کار راحتی نیست و نیاز به افراد مجرب دارد ، به همین دلیل توصیه میشود به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

سوئیچ یدک ولوو Xc90

هنگامی که خودروی  ولوو xc90 را خریداری مینمایید معمولا برای آن سوئیچ یدکی موجود نمیباشد وشما میبایست با مراجعه به مراکزمعتبر برای خودروی خود سوئیچ یدکی تهیه نمایید چرا که امکان دارد مواقعی پیش آید که سوئیچ خود را گم کرده باشید یا اینکه در درون خودرو مانده و درب ها به طور خودکار قفل شده باشند پس همیشه داشتن سوئیچ یدک میتواند گره گشای مواقع این چنینی شما باشد.

ریموت کیلس ولوو XC90

کیلس استارتر ولوو xc90  نیز یک ریموت است که به کمک دزدگیر خودروی شما می آید و نیز در دستگاه کیلس استارتر یکسری امواج هستند که به صورت بی سیم است و این امواج از طریق یک گیرنده از خودروی شما دریافت شده است و هنگامی که به خودرویتان نزدیک می‌شود سریعاً حس می‌کند و چراغ هایش روشن می‌شود این در واقع نشان‌ دهنده کیلس استارتر است.

اضافه کردن ریموت جدید

برای خیلی ها پیش آمده که کلید خودرو  ولوو xc90 خود را گم کرده و یا آن را داخل خودرو جا گذاشته باشیم . در این حالت تنها راه ورود به خودرو شکستن یکی از شیشه ها و یا استفاده از افراد متخصص جهت باز نمودن درب خودرو می باشد. شما می توانید با استفاده از خدمات مراکز معتبر درب خودرو خود را باز کرده و خدماتی که به آن نیاز دارید در اختیار شما قرار می گیرد.

کپی ریموت ولوو XC90

برای کپی ریموت جدید در ابتدا باید فرکانس یا طول موجی که ریموت اصلی آن فعال گردیده را تشخیص می دهید. برای این کار دو روش وجود دارد یکی از روش ها دستگاه فرکانس یاب ریموت باز کردن ریموت اصلی و دیدن شماره فرکانس که روی کریستال ریموت روی بورد هک شده است می باشد. البته ریموت های فرکانس متغیر هم در بازار وجود دارد که وقتی این قیمت‌ها را باز می‌کنید در پشت آنها یک پیچ تنظیم فرکانس می بینید که معمولا می‌توانیم ریموت ها را روی فرکانس بین ۳۱۵ هزار و ۴۳۳ تنظیم نمود.

مراکز معتبر ساخت سوئیچ و ریموت

برای دریافت خدمات در زمینه سوئیچ و ریموت باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید. این مراکز با سال ها سابقه می توانند خدمات با کیفیت را به شما ارائه دهند. در صورت مراجعه به مراکز غیر معتبر علاوه بر اینکه زمان و هزینه خود را هدر می دهید امنیت خودرو خود را نیز به خطر می اندازید.

بنابراین مراکز تخصصی با سابقه بالا بهترین گزینه برای شما می باشند.

 

به این پست امتیاز دهید.
دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.