خبرگذاری گوناگون برگزاری همایش پیاده روی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی - خبرگزاری گوناگون

به گزارش روز سه شنبه گروه علم و آموزش گاناگان از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، همایش پیاده روی به مناسبت بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی روز یکشنبه ۱۲ دی ماه از ساعت ۹ صبح در این دانشگاه آغاز می‌شود.

این همایش از جلوی درب اصلی دانشگاه تهران تا مزار شهدای گمنام انجام می‌شود و در پایان مراسم به قید قرعه از حاضرین در همایش تقدیر می شود.

به گزارش گاناگان، سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده فداکار، شجاع و بی‌نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد (جمعه ۱۳ دی ۹۸) در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد پس از عمری مجاهدت، فداکاری و نقش‌آفرینی‌های ماندگار و پرافتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و سرافرازی ایران عزیز به شهادت رسید.

در این حمله تروریستی که بامداد جمعه اتفاق افتاد در مجموع ۱۰ نفر شهید شدند. سردار سرتیپ پاسدار حسین جعفری نیا، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانیان از شهدای پاسدار همراه سردار سلیمانی بودند.  

همچنین در این حمله تروریستی ابومهدی مهندس معاون نیروهای حشدالشعبی عراق و چهار عراقی دیگر شهید شدند.  

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رییس جمهوری  وقت و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

به این پست امتیاز دهید.
دسته بندی : علمی آموزشی تاريخ : 28 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها