خبرگذاری گوناگون استفاده از استوک فوتیج در ویدیو های تبلیغاتی 2021 - خبرگزاری گوناگون

خوب من هم مثل شما همین فکرها را داشتم. به عنوان فیلمبردار ، b-roll بخش مهمی از هر پروژه ویدیویی است. شما باید دائماً به دنبال فیلم های عالی باشید و حتی در صورت لزوم آنها را در اسکریپت های خود کار کنید.

نکته این است که حتی با برنامه ریزی دقیق ، ممکن است لحظات عالی را از دست بدهید. به همان اندازه که سعی می کنید همه چیز پیش برود ، چیزهایی را از دست خواهید داد و خیلی دیر به ایده های عالی می رسید.

بنابراین ، شما چه کار می کنید؟

خوب ، دو گزینه وجود دارد. یکی: بیرون بروید و تصاویری را که بار اول از دست داده اید بگیرید. اما ، ممکن است باعث شود پروژه ها به عقب رانده شوند زیرا زمان بیشتری طول می کشد.

متناوبا ، می توانید از چیزی که ما آن را “فیلم کوتاه” می نامیم استفاده کنید. این تصویری است که به صورت حرفه ای فیلمبرداری شده است و از طریق سایت های مختلف آنلاین مختلف قابل خرید است.

در این مقاله ، ما قصد داریم به مزایا و معایب فیلم های فوتیج بپردازیم. من توضیح خواهم داد که چگونه می تواند به فیلم های شما کمک کند و مزایای استفاده از آن. من همچنین معایب فیلم موجود و اینکه چگونه می تواند به فیلم های شما آسیب برساند را پوشش خواهم داد.

مزایای فیلمبرداری استوک فوتیج حرفه ای

فیلم برداری یک گزینه عالی برای داشتن است. این واقعا می تواند به شما در بیان بهتر داستان شما کمک کند و به شما امکان می دهد خلاء پروژه های ویدیویی خود را پر کنید. به طور کلی ، آنها همیشه از کیفیت بالایی برخوردار هستند ، و وقتی زمان مهم است ، ممکن است روز را نجات دهد.

بهتر می توانید داستان را بیان کنید

برای مثال ، فرض کنید در حال مصاحبه با یکی از کارشناسان موضوعی خود هستید. در مصاحبه ، آنها چیزی در مورد کار گروهی یا همکاری در محیط کار ذکر می کنند.

اگر نکته مهمی در پیام است ، می خواهید آن را برجسته کنید. با این حال ، یا فیلمبرداری این کلیپ را فراموش کرده اید ، یا نتوانسته اید افراد مناسب را در جای خود قرار دهید. با این وجود ، این بخش مهمی از داستان شماست. فیلم موجود را وارد کنید

این وضعیت به راحتی اصلاح می شود زیرا می توانید در سایت های دیگر مانند Adobe Stock ، Jubice ، Videohive یا Shutterstock کلیپ هایی از افرادی را که در یک دفتر همکاری می کنند جستجو کنید. این سایت ها به شما اجازه می دهند تا فیلم های موجود را خریداری و مجوز دهید ، تا زمانی که مجوز شما به روز باشد ، می توانید از آنها در هر یک از ویدیوهای خود استفاده کنید.

فیلمبرداری با کیفیت بالا و حرفه ای است

وقتی نوبت به انتخاب فیلم های انبار می رسد ، می توانید به راحتی کلیپ هایی را انتخاب کنید که با وضوح پروژه شما مطابقت داشته باشد. اکثر سایت های فیلم برداری دارای دو نوع وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ یا ۴K هستند.

با افزایش فیلم های ۴K ، این یک گزینه خوب برای داشتن است. نه تنها قرار است قطعه ای از فیلم را تهیه کنید که با پروژه شما مطابقت داشته باشد ، بلکه کاملاً ترکیب بندی شده ، دارای نور مناسب و پایدار خواهد بود. این یک سطح حرفه ای است که باعث می شود فیلم های شما برجسته شود و افراد را به گفتن واو واگذار کند .

این همچنین می تواند به شما اجازه دهد خلاقیت بیشتری داشته باشید. اگر فیلمبردار جدیدتری هستید و مهارت لازم برای گرفتن عکس خود را ندارید ، این می تواند پاسخ شما باشد.

با این حال ، همانطور که در زیر می خوانید ، به عنوان یک فیلمبردار که سعی می کند بهتر شود ، باید ابتدا b-roll مورد نظر خود را بدست آورید. نه تنها با گذشت زمان بهتر می شوید ، بلکه قبل از نیاز به فکر کردن و دیدن عکس ها شروع خواهید کرد.

این صرفه جویی در زمان است

هیچ استدلالی وجود ندارد که خرید فیلم صرفه جویی زیادی در زمان داشته باشد. به راحتی قابل دسترسی است و اگر تنظیمات مورد نیاز خود را بدانید ، پیدا کردن آن آسان است.

زمان هایی پیش می آید که نمی توانید بیرون بروید و کلیپ های مورد نیاز خود را بگیرید. ممکن است بیش از حد درگیر ویرایش شده باشید یا پروژه دیگری در راه باشد و این اتفاق نمی افتد.

با استفاده از فیلم های موجود ، می توانید یک عکس مناسب به دست آورید و با زمان خود انعطاف پذیر باشید.

معایب استفاده از فیلم موجود

مانند هر چیزی ، مزایا و معایب نیز وجود دارد. فیلم های موجود هیچ تفاوتی با هم ندارند. در هر شرایطی نمی توان از آن استفاده کرد و گاهی اوقات استفاده از آن غیر ممکن است.

می تواند گران باشد

اغلب اوقات ، با فیلم های با کیفیت بالا برچسب قیمت بالایی وجود دارد. فیلم (که ارزش خرید دارد) ارزان نیست و می تواند خیلی سریع جمع شود ، به خصوص اگر از فیلم ۴K استفاده می کنید.

به همین دلیل ، ما به ندرت از فیلم های موجود استفاده می کنیم. در بسیاری از موارد ، تیم هایی با بودجه محدود مجبورند از فیلم های موجود به میزان کم استفاده کنند.

با توجه به این موارد ، شما هزینه برخی از بهترین و حرفه ای ترین فیلم های موجود را پرداخت می کنید. این کلیپ ها با چندین خدمه و تجهیزات هزاران دلار فیلمبرداری شده است.

به یاد داشته باشید: این همیشه در مورد گفتن یک داستان بهتر و بهبود تجربه بیننده است. اگر این راهی برای شما برای انجام این کار است ، در نظر بگیرید که آیا قیمت باید مسئله باشد.

می تواند غیر شخصی به نظر برسد

با توجه به محتوای ویدئویی این روزها ، شما باید مشتریان خود را نشان دهید و چشم اندازهای داخلی کسب و کار خود را بررسی کنید.

اگر از فیلم های پشتیبان برای b-roll استفاده می کنید ، انجام این کار بسیار سخت می شود. می تواند غیر شخصی به نظر برسد و احساس سفت و سختی در صحنه بودن داشته باشد.

وقتی صحبت از انتخاب فیلم به میان می آید ، می خواهید چیزی را انتخاب کنید که بتوانید در محیط کسب و کار خود بازسازی کنید.

به عنوان یک نکته جانبی: به یاد داشته باشید که می خواهید یک فرهنگ تصویری سالم ایجاد کنید. وقتی از کارمندان خود در b-roll استفاده می کنید ، آنها احساس غرور و هیجان دارند ، که به نوبه خود آنها را برای کمک به پروژه های آینده تمایل بیشتری نشان می دهد.

این می تواند به رشد شما به عنوان فیلمبردار آسیب برساند

استفاده از فیلم ضبط شده نه تنها بر فیلم های شما تأثیر می گذارد بلکه می تواند بر شما به عنوان فیلمبردار نیز تأثیر بگذارد. شما برای تصویربرداری ، ویرایش و خلق داستانها و تصاویر خیره کننده ای که داستان مارک را به بهترین شکل به اشتراک می گذارید استخدام شده اید.

اگر از گزینه استفاده از تصاویر موجود در سایت سوء استفاده شود ، نه تنها به کیف پول شما آسیب می رساند ، بلکه به رشد شما نیز آسیب می رساند. این امر از نظر مهارت های شما به عنوان فیلمبردار و همچنین توانایی شما در ایجاد روابط درون تجارت اتفاق می افتد.

به عنوان یک فیلمبردار ، مهم این است که من سعی می کنم مهارت خود را ارتقا دهم و مهارت ها و دانش خود را در همه جنبه های تولید ویدیو کسب کنم. که به شکل تکنیک های ویرایش ویدئو ، یادگیری تجهیزات دوربین و سبک های عکسبرداری است.

همچنین باید بتوانم در مورد پروژه ها و ایده هایی که دارم با تیمم ارتباط برقرار کنم ، وظایفی را به آنها محول کنم و بدانم که بر اساس رابطه ای که با آنها ایجاد کرده ام ، می توانم روی آنها حساب کنم تا آنچه را که نیاز دارم به دست آورم.

وقتی از فیلم های انبار استفاده می کنید ، این فرصت را از دست می دهید که همکاران خود را درگیر فرایند ساخت فیلم کنید. وقتی این کار را انجام می دهید ، احتمال اینکه آنها به خرید شما کمک کنند و در صورت نیاز به آنها کمک می کند کمتر است.

آیا باید از فیلم های موجود در فیلم های خود استفاده کنید؟

فیلم برداری یک دارایی بزرگ است که باید در زرادخانه خود داشته باشید. با این حال ، چیزی است که توصیه می کنم از آن کم استفاده کنید و فقط در صورتی استفاده کنید که واقعاً تجربه بیننده را افزایش دهد.

گاهی اوقات ممکن است بهترین گزینه نباشد. به یاد داشته باشید که می خواهید این ویدئو به مشتریان شما کمک کند تا شما را بهتر بشناسند و چیزی را بیاموزند که ممکن است قبلاً نمی دانند.

در حالی که تصاویر موجود قطعاً می توانند این کار را انجام دهند ، اما می توانند پیام شما را نیز از بین ببرند. بهتر است ۱۰۰٪ مطمئن باشید که تصاویری که قرار است استفاده کنید بهترین تأثیر را برای همه خواهد گذاشت.

و در آخر قصد دارم برای شما لینک سایت ایرانی را قرار دهم که در جمع اوری استوک فوتیج فعالیت دارد که تیم ما از این سایت استفاده میکند و برای شما هم قرار میدهم که اگر به فوتیج نیاز داشتید شما هم استفاده کنید.

ادرس سایت : jubice.com/category/stock-footage

و در اخر ممنونم که این مقاله را مطالعه کردید و خوشحال میشوم نظر شما را در مورد استوک فوتیج بدانم . لطفا در قسمت نظرات با من در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 7 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.